Saturday, March 19, 2011

Thanx syg !

ehem3, tadi dia bagi aku sebiji iphone dia sebiji . muahaha, tayah caya tipu je . kalau betol dia bagi kan bagus , kahkah .. kk, memang aku bengang jugak semalam plan nak jmpa tak jadi hari hampir2 tarak jadi and aku baru balik jea jumpa itupon sat jea , eishhhhhh .. Baru nak snap2 ada si mamat tu tamaw letak nama ah nanti awek dia syak wasangaka dekat aku ... haha, simpan nafsu nak snap ye tunggu hari lain , hampeh la hoi . aku baru nak join contest couple segala uh kalau menang dapat rm 50 aku dapat 50 aku belanja kau eh .. kau nak hape order je , tau ? ghahahaha ..

k tadi jumpa pon cam malu2 macam first time jumpa pulak , blah la weh, haha .. macam menyesal tak dapat nak snap , bodohnya .. haiyoooo .. tak dapat sembang banyak , heshhh . bangangnya .. tak dapat nak jiwang2 dengan dia , eishhh, bengongnya . menyesal hoi, lagi 2 hari isnin boleh jumpa balik, yayyyy! dia bagi aku rantai love . memula bagi chanel then aritu dapat teddy .. muahaha .. maceh ye sayang .. aku je yang tak bagi pape, malunya .. tunggulah besday kau next week ..

aku nak story dengan kau first date ade kenangan yang agak memalukan iaitu aku . bangangnya weh, sian kau dapat awek macam aku, kahkah .. Actually, aku memang kaku malu bagai sebab first keluar dua orang , muahaha . Aku nak masuk kedai fone and sebelah tu ade kedai nak renovate kot macam mana tah aku tak nampak pon kedai tu nak renovate aku pun tolak la pintu tu last2 taleyh dia tego aku smbil gelak2 , hareeemm, hahahahhaa , aku dengan cover malu pukul2 dia ,.. hahahahahaa, sepanjang tu gelak jea . okay maceh aku malu time tu , sampai sekarang dia duk ungkit cita tu ,.. aiyoooo ..

sekian . babai .. rindu aku tak hilang lagi lah :(

Pecah kaca pecah simen,sudah baca sila comment

No comments:

Post a Comment