Monday, April 4, 2011

Party

Yeahh . Time untuk berkongsi cerita pasal parti Elsa di RH HOTEL . Woohoo ! xP . Haishh ==' . Sebernanya , aku malas mok pergi party 'MOWE'S FAMILY' . Ktk orang tauk sik , best ada jak pergi parti yha eh . Ya Allah ! Aunti , aku and mak aku berpusing 2 carik sini ada nama party 'MOWE FAMILY' . Lalu lha mak aku pergi nyanyak rh kaunter sia . Aku tek agik bermain dengan lif waktu ya . Haha . Tyme yha kmk orang masih rah TanahMas . Aku sik pasti juak betul kha sik ejaan TanahMas yha . Hahaha . Mak aku marah an aku sebab aku mala jak main lif yha . nasib bait lif yha sik rosak . Mun rosak tek . Adohh 2 ! Terpaksa mak aku gantinya . Yerdehh ! Elsa , kau ada duit sik mok ganti lif yha mun nya rosak ? Hurm . Sekda kali . Huhu . apa kha ?! Back to the topic . Aunti aku mala jak lihat orang lalu lalang . Adoii 2 ! Sekda keja kha ?! Marah orang sekati jak Elsa tok . Sik sedar an dimpun . huehue . lalu lah orang yha madah MOWE GATHERING ada rah tingkat 3 . Padahal , sekali naik tangga pegi sinun , sekda . wawawa . Lalu lha kmk orang pegi ke RH HOTEL .  Sekali nganga penuh dah kereta . adoiiiiiiiiiiiii :) hihihi . lalu lah , sampe kmk orang sampe rah sia , ada party juak . WOHOO ! dalam hati aku padah , 'best punya party' . hahaha . gilaa na juak aku tok ehhh . lamak 2 ada kenak disuruh nyanyi , dangdutt & poco 2 . hahaha . sekali nganga , ketawa aku liat sidak menari . LAWAK ADA JAK KOH ! makan itik gik yar . ni lha aku pande makan ITIK ! kuang 3 . Kasya , sampe 11:30 pia , kmk oranmg ambik gambar bersama 2 . lalu lha . kmk orang semua bersurai . habis cerita . soooo . aku mok off9 . bye . 

Pecah kaca pecah simen,sudah baca sila comment

No comments:

Post a Comment